Opinia użytkownika: tomasho
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Wybrałem się do marketu w celu zakupów paneli i innych niezbędnych rzeczy do położenia podłogi. Na pierwszy rzut oka sklep wyglądał bardzo ładnie. Bardzo schludnie i czysto przy wejściu. Pierwsze i chyba jedyne niemiłe zaskoczenie, to nie działająca bramka wejściowa. Później było już tylko lepiej. Na spokojnie zapoznałem się z asortymentem, który jest wyeksponowany naprawdę zachęcająco. Każdy produkt jest na wystawie, co sprawia, że można go dotknąć. W międzyczasie kilka razy "przewinął" się w pobliżu pracownik. Widząc jednak, że narazie tylko oglądam nie podchodził. Po kilku minutach poprosiłem jednego z pracowników o pomoc. Muszę przyznać, że bardzo sprawnie zapakował mi towar na wózek, wytłumaczył co jeszcze będzie potrzebne. Zaskoczyła mnie chęć pomocy tej osoby. Już po chwili miałem w wózku spakowane wszystkie rzeczy, które mnie interesowały. Byłem bardzo zaskoczony jakością obsługi ponieważ około pół roku wcześniej nie doświadczyłem takiej obsługi. Zmierzając w kierunku kasy przeszedłem przez kilka innych stoisk i zaobserwowałem porządek, który panował na sklepie. Drogi przejściowe były uprzątnięte i nie było problemu z poruszaniem się wózkiem. Przy kasie pełny standard właściwej obsługi. A więc dzień dobry, uśmiech na twarzy kasjerki. Głośne i wyraźne wypowiedzenie kwoty do zapłaty. Reszta wydana do ręki. Po zapakowaniu wróciłem jeszcze po fakturę, która została wydana sprawnie i bez kłopotów. Naprawdę sklep godny polecenia, widać, że kierownictwo stara się o poprawę jakości obsługi. Łatwość w dojechaniu do wejścia. Koszyki stale dostępne. Dla malkontentów również sklep spożywczy w pobliżu