Opinia użytkownika: tomasho
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: W dniu 30.10.2009 moja żona wstąpiła na pocztę aby zakupić kartę telegrosik. pani z obsługi zanim w ogóle się zainteresowała klientem minęło kilka długich chwil. Dodam, że żona była z 3 letnim dzieckiem. Gdy żona zapytała o produkt Pani od razu odpowiedziała, "chyba nie mam" dopiero na wyraźną prośbę żony zaczęła sprawdzać mówiąc, że nie ma. Żona wówczas poprosiła aby pani obsługująca się spytała koleżanki w sąsiednim okienku. Wówczas Pani kasjerka chciała wcisnąć inną kartę, o którą żona w ogóle nie prosiła. Taka sytuacja nie zdarzyła się w tej placówce po raz pierwszy dlatego postanowiłem to opisać. Klient w tej placówce nie jest szanowany. Jest złem koniecznym co naprawdę zniechęca do skorzystania z tej placówki.