Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: A oto nietypowa obserwacja, gdyż dotyczy pracownika Poczty Polskiej - listonosza roznoszącego listy przy jednej z ulic Osiedla Północ w Piotrkowie Tryb.: - listonosz podczas kontaktu z osobą przekazującej list w ogóle nie używa zwrotów grzecznościowych, nie użwa dzwonka tylko uderza głośno w drzwi lub szarpie za klamkę; - jest nieżyczliwy i wydaje się, że robi adresatowi na złość (np. przekazuje list polecony, a inne listy do tej samej osoby schodzi i wkłada do skrzynki); - jest opryskliwy i zadaje pytania nie związane z jego pracą (np. po co Pan zamawia? Dlaczego Pan zamawia?). Poczta Polska powinna zwrócić większą uwagę na jakość obsługi klienta, by potem nie dziwić się, iż coraz więcej ludzi rezygnuje z jej usług.