Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: Otwieralem NKO z atrakcyjnym oprcentowaniem wraz z usługami bankowości elektronicznej. Musialem ws uruchomienia konta przez internet skontaktować się z infolinią banku. Oto wynik moich obserwacji po rozmowie z konsultantem: - konsultantka przedstawia się z imienia i nazwiska oraz używa zwrotów grzecznościowych; - dosyć długo trwa niestety weryfikacja i sprawdzanie dokumentów (czasami można odnieść wrażenie, że konsultantka co jakiś czas pyta się się osób trzecich o sprawy potrzebne do rozwiązania problemu); - mimo iż infolinia czynna jest do 22, po 21 nie można już załatwić niektórych spraw (np. dowiedzieć się, czy doszła dana umowa do banku); - proces reklmacyjny i składanie reklamacji przebiega sprawnie; - w dniu nastepnym (po zgłoszeniu reklamacji) sprawa jest rozwiązana pozytywnie, o czym klient powiadamiany jest telefonicznie.