Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Przede wszystkim obsługa w tej placówce to osoby ktore sprawiaja wrazenie jakby przez przypadek trafiły do bankowości.Zero wiedzy z zakresu sprzedawanych produktów,mało chęci do pomocy klientowi,a profesjonalizm zerowy.Prosta sprawa jak uaktywnienie debetu na koncie byla rozwiazywana przez trzy spotkania.Panie kolejno podawały mi coraz to inne bledne informacja,az w koncu od ostatniej pani dowiedzialam sie jak to wyglada.Pan ktory tam pracuje rowniez nie wykazal sie wiedza w systemie wlaczal mi debet przez 40minut,az w koncu niedoinformowal mnie i wlaczyc mi go blednie,przez co byl kolejny dzien zwloki.Az w koncu sama dyrektor banku wlaczyla mi go osobiscie w obecnosci trzech tym razem usmiechnietych pan.Jezeli chodzi o szkolenie pracownikow-nie byli wystarczajaco przeszkoleni,malo chetni do pomocy i zupelnie nie potrafili stworzyc wizerunku siebie jako profesjonalisty ktory potrafi sie zajac moimi pieniedzmi.Sprzedaz przez brak informacji tez na tym ucierpiala.