Opinia użytkownika: Waldemar_20
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Każdy właściciel sklepu chciałby mieć taki ruch. Niestety ilość klientów przewyższa możliwości kadry. Jeśli ktoś zamierza robić tam zakupy (szczególnie w porze popołudniowej) powinien liczyć się z tym, że czeka go co najmniej 25-minutowa przygoda. Kolejka zaczyna się tuż przy samym przekroczeniu bramki wejściowej. Dokąd ona prowadzi?Do stoiska z mięsem i serami (chyba wszyscy wiedzą jak wygląda to w supermarketach). Jeśli chcemy zrobić tam zakupy to czas naszego pobytu znacznie się wydłuża, ale w ramach pocieszenia dodam, iż nie lepiej jest w kolejkach do kas(tutaj trzeba wspomnieć że płatność kartą płatniczą to dość ryzykowny krok biorąc pod uwagę częstotliwość awarii terminali płatniczych). Obsługa jest w miarę miła, ale jeśli ktoś ma mało wrażeń polecam ustać w kolejce do kasy którą obsługuje pani Cecylia;) Sam widziałem że rozwiązanie problemu jest możliwe, tzn. wszystkie kasy powinny być czynne (a z reguły tak nie jest) a przy stoisku mięsnym powinny pracować dwie a nawet trzy panie ekspedientki. Możliwe, że będąc w tym sklepie tak się akurat przytrafi i wtedy rzeczywiście okres oczekiwania jest na akceptowalnym poziomie, rzeczywistość jednak jest zupełnie inna. polecam zatem uzbroić się w cierpliwość i prewencyjnie rozpocząć trening nóg. Miłego dnia!