Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: To jest obserwacja z ostatnich kilku wizyt, między innymi 31 października br. i 03.11. br. W sklepie trochę się pozmieniało jeśli chodzi o personel, jest dużo młodych, grzecznych i uśmiechniętych osób, ale niestety kierowniczka ta sama. Jak byłam w tym sklepie w sobotę 31.10.2009r. w godzinach przedpołudniowych i stałam za kasami przy regałach z towarem usłyszałam dyskusję kasjerki z klientką, która mnie bardzo zaskoczyła i zbulwersowała jako klientkę tego sklepu. Klientka próbowała odebrać prezent od portalu rossnet.pl i niestety nie mogła tego prezentu odebrać, młody kasjer był grzeczny i tłumaczył klientce, że kod jest już nieaktualny, czy coś w tym rodzaju, a wtrąciła się w rozmowę kasjerka z kasy obok, klientka powiedziała czemu się wtrąca w nie swoje sprawy grzecznym tonem i z uśmiechem, a kasjerka powiedziała na to , cytuję: "JESTEM TU KIEROWNICZKĄ I MUSZĘ DBAĆ O DOBRO FIRMY". Czy na tym polega obsługa klienta w Rossmannie?? czy też powinna polegać również na dobrej, kompetentnej i miłej obsłudze klienta, żeby klient wychodził z tego sklepu zadowolony i żeby chciał spowrotem do niego wracać?? Coś mi tutaj nie gra. CHCĘ DODAĆ, ŻE TA OSOBA NIEJEDNOKROTNIE W STOSUNKU DO KLIENTA JEST BARDZO NIEMIŁA. Kiedyś już pisałam o tej Pani, że powinna być raczej na tyłach sklepu lub ewentualnie rozkładać towar na półkach, chociaż też nie życzyłabym nikomu, żeby o coś się pytał tej Pani. Ja także czasami byłam obsługiwana przez tę Panią. Ani odrobiny życzliwości i uśmiechu przy obsłudze klienta, chyba że klient dużo kupuje i widać po nim, że na wiele go stać, wtedy kierowniczka mięknie. Jeśli chodzi natomiast o odbiór w tym sklepie prezentów na kody dawane przez portal rossnet.pl, no to trzeba być przygotowanym na to, że Pani kierowniczka potraktuje klienta jak osobę, która chce coś wyłudzić ze sklepu, co jej się nie należy, lub po prostu jak żebraka. Ponadto zauważyłam niekompetencję personelu, bo jedna osoba mówi na temat produktu co innego niż inna i to zupełnie coś odwrotnego. Podoba mi się w sklepie: 1.Panująca czystość, ład i porządek na stanowiskach kasowych i w ogóle w sklepie 2. Dobrze oznakowany towar, jego ceny wyraźnie i na właściwym miejscu 3. Dobrze uwidocznione promocje i resztki z kończących się serii. 4. Grzeczny i bardzo miły MŁODY I NOWY PERSONEL sklepu. 5. Ubiór personelu - czyste białe fartuszki z logo firmy i plakietkami. Nie podoba mi się: 1. Kierowniczka tego sklepu, która jest bardzo często zła i arogancka w stosunku do klienta (nie widziałam na jej twarzy jeszcze uśmiechu, choć bywam tam często). 2. Ochroniarze depczący po pietach klientom, choć ostatnio jakoś tak mniej się czuje ich wzrok na plecach, wygląda na to że starają się chyba być mniej widoczni. 3. Niekompetencja personelu (nie mówię że dotyczy to całego personelu, to dotyczy tylko niektórych osób,mogliby czasami wiedzieć więcej o sprzedawanych produktach, nie każdy klient ma sokoli wzrok, żeby przeczytać drobny druk na opakowaniu produktu. Zachowanie i wygląd personelu jest może ogólnie zaniżone do +1, ale to ze wzgledu na kierownictwo tego sklepu.