Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Solaris
Treść opinii: Postój na poziomowym parkingu w Galerii Solaris jest płatny powyżej jednej godziny. Ponadto, jeżeli zrobi się zakupy w "Almie" powyżej 30 zł, parking jest darmowy. Przedziurawiono mi bilet, mający potwierdzać zakupy powyżej tej kwoty i udałam się do samochodu. Ku mojemu przerażeniu automat wypluwał bilet, twierdząc, że nie zapłacono. Udałam się do budki pracownika parkingu. Ta była niestety zamknięta. Na szybie znajdowała się informacja: "Załatwiam ważne sprawy na parkingu. W razie potrzeby proszę dzwonić..." i tutaj widniał numer. Zadzwoniłam. Odebrał pan, pytając w czym może służyć. Wyjaśniłam, że mam pytanie odnośnie biletu i czekam pod budką. Nie minęła minuta, kiedy pan się pojawił i miło mnie przywitał. Wyjaśniłam, że zrobiłam zakupy powyżej 30 zł i przedziurawiono mi bilet, a mimo to szlaban się nie podnosi. Pan obejrzał kartonik i stwierdził, że pracownik musiał nie być dobrze wyszkolony. Okazało się, że przedziurawił w złym miejscu. Pan zaraz wyrobił mi nowy bilet i dzięki temu mogłam bez przeszkód wydostać się z parkingu :)