Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Wizytę w tym oddziale Banku Polskiej Spółdzielczości pod w/w adresem planowałem od dłuższego czasu, ponieważ chciałem się dowiedzieć jakie są warunki udzielania preferencyjnego kredytu studenckiego. Placówka jest otwarta od godziny 8:00, jednak zdecydowałem się, iż odwiedzę ją godzinę po otwarciu, tak aby personel mógł w spokoju dokonać degustacji porannej kawy. Już przed wejściem odniosłem wrażenie, że ten bank nie dba o swój wizerunek, ponieważ w nazwie banku na budynku brakowało jednej z liter. Mimo wszystko, postanowiłem udać się do środka. Już wewnątrz rzuciło mi się w oczy przestronne wnętrze, całkiem nieźle wyposażone oraz dwie osoby z personelu. Po zadaniu pytania czy jest ktoś z kim mogę porozmawiać na temat kredytu studenckiego Pani poinformowała mnie, iż mogę jej zadać pytania. Podczas rozmowy, naszą konwersację uzupełniała druga Pani z personelu banku. Oferta banku wydawała się całkiem atrakcyjna, do momentu kiedy nie zostałem poinformowany, iż będę musiał założyć sobie konto w tym banku, co również będą musieli zrobić moi rodzice jako poręczyciele, a co więcej jeden z nich musi mieć miesięczne wpływy na konto ponad 1 tys. PLN. Moja odpowiedz na przedstawienie oferty była, iż nie jest konieczne zakładanie konta do kredytu studenckiego, gdyż możliwe jest przelewanie transz kredytu na każdy rachunek, różnica jest jedynie w prowizji od tego właśnie przelewu. Odpowiedz jednej z Pań była, iż "każdy bank ma swoje wymagania, jak Panu nie odpowiada to proszę iść do swojego banku gdzie Pan ma rachunek". Dziękując za rozmowę i udzielone informacje wyszedłem z placówki wiedząc już czemu byłem jedynym klientem podczas mojego pobytu w placówce banku. Negatywnie oceniam zachowanie personelu, ponieważ nawet najgorszą ofertę można przedstawić w interesującym świetle. Ofertę banku, co do kredytu studenckiego, oceniam również negatywnie, ponieważ zapoznawałem się z ofertą 75% banków udzielających kredytów studenckich na preferencyjnych warunkach i żaden z nich nie wymagał od poręczycieli zakładania nowych kont i deklaracji przelewania wynagrodzenia, a otwarcie konta w celu przelewania transz kredytu było jedynie dobrowolne, co w przypadku tego Banku Polskiej Spółdzielczości było obligatoryjne. Czas obsługi był odpowiedni, ponieważ żadnych innych klientów poza mną w budynku nie było. Całościowa ocena to -3, ponieważ uważam, iż z taką obsługą placówka ta nie jest w stanie zainteresować potencjalnego klienta produktami bankowymi, a ja byłem tego przykładem.