Opinia użytkownika: Anna_1408
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Od dłuższego czasu robię zakupy i Intermarche, nie mając większych zastrzeżeń, ale to co wydarzyło się w ostatni weekend i dzisiaj zraziło mnie do tego sklepu, na pewno będę tan już rzadszym klientem niż byłam dotychczas. Robiąc większe zakupy w sobotę około godziny 15 stanęłam na stanowisku mięsnym i tak stałam, i stałam około 20 minut aż wreszcie ktoś raczył zająć się klientami. Obsługa była bardzo powolna i mało sympatyczna do tego były w między czasie przyuczani nowi pracownicy co jeszcze wydłużało czas stania. Kiedy wreszcie udało mi się zakupić potrzebne produkty udałam się do kasy, co prawda kolejki nie było ale kasjer pomylił kody na dany towar i naliczył mi kilka złoty więcej rachunku, co zostało przeze mnie wychwycone i różnica zwrócona, zostałam także przeproszona. Jednak radze uważać wszystkim kupującym w tym sklepie na wędliny, ja w domu wypakowując towar zauważyłam, że połowa kiełbasy w pętkach nadawała się do wyrzucenia, niestety nie miałam czasu jechać i jej zwrócić. Jednak mnie to nie zraziło i dzisiaj także udałam się do tegoż sklepu i znowu w kasie zostałam oszukana na ponad 30 złoty, niestety tym razem nie zdążyłam w porę wychwycić różnicy i jestem stratna. Po powrocie do domu zaczęłam się zastanawiać czy przypadkiem kasjerzy tam pracujący nie mają nakazane wbijać na kasę droższych produktów, aby zwiększyć obrót tego sklepu. Czy tylko ci nowo przyjęci kasjerzy (w ten weekend miałam pierwszy raz z nimi styczność) próbują sami jakiś nielegalnych sztuczek. Ostrzegam wszystkich robiących tam zakupy uważajcie na kasjerów (Panów) i sprawdzajcie paragony przed wyjściem ze sklepu.