Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gordon
Treść opinii: Po przyjeździe pod adres hurtowni, napotkałem na problem z zaparkowaniem samochodu. Parking jest strasznie mały i wąski. Po wejściu do środka, przywitała mnie kolejka. Przede mną stało 4 klientów. Hurtownia dysponuje trzema stanowiskami obsługi klientów, z czego tylko z dwóch można było skorzystać. Przy trzecim stanowisku zauważyłem, że Pan tam siedzący, zamiast obsługiwać klientów w środku (w celu zmniejszenia kolejki), cały czas rozmawiał przez telefon. Być może obsługiwał klienta, ale jednak powinien w pierwszej kolejności zająć się klientami znajdującymi się w środku lokalu. Po ok. 15 minutach stania w kolejce, zostałem obsłużony. Pracownik był wykwalifikowany, potrafił doradzić i odpowiedział na wszystkie moje pytania. Jeśli nie miał wybranego przez mnie towaru na stanie w magazynie, oferował zamiennik lub możliwość sprowadzenia go w ciągu kilku godzin. Po wyjściu z hurtowni, musiałem jeszcze odczekać na parkingu kilka minut, aby inni klienci, którzy zastawili mi wyjazd, dokonali swoich zakupów i odjechali.