Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Optymistka

Dotycząca firmy: Ravel

Treść opinii: Centrum Handlowe M1 w Poznaniu przegrywa ostatnio z nowo powstałą Galerią MALTA. Choćby dlatego obsługa butików powinna bardziej zabiegać o klienta i starać się o jego utrzymanie. Sklep RAVEL którego dotyczy obserwacja mieści się w owym centrum obok innych sklepów odzieżowych jak CARRY, RESERVED. Po wejściu do środka nikt nie wita słowami "Dzień Dobry" jak to mam miejsce w innych punktach (dane z obserwacji "RAVEL" innych użytkowników Jakoscobsługi.pl) Jedyną obsługę można spotkać przy kasie umiejscowionej daleko od wejścia bądź przy przebieralni jeśli przebywa się tam podejrzanie długo. Celem moich odwiedzin RAVELa był zakup płaszcza. Wybór był średni ale z ciekawości postanowiłam sprawdzić dostępność rozmiarów. Okazało się że występuje max jeden płaszcz w danym rozm. a całość asortymentu dostępna jest na regałach czyli brak magazynu. Chcąc sprawdzić jaki rozmiar ma ostatnie ubranie trzeba mierzyć około 180cm. Postanowiłam więc sprawdzić co jest w zasięgu mego wzroku i rąk. Na niższych wieszakach wisiały kurtki o przedziwnych kolorach a ich cena była promocyjna. Przed nimi stół z przecenionymi T-shirtami. Wszystko wskazywało na specyficzną politykę firmy - pozbywamy się starej kolekcji a jesienno zimowa jest tylko dla wytrwałych. Moje zmagania nie zainteresowały pań dyskutujących za kasą przez 15minut. Na koniec zabrałam z półki pierwsze z brzegu spodnie i udałam się do przymierzalni na końcu sklepu schowanej we wnęce z dwiema innymi. W środku było lustro w miarę czyste i dywanik przypominający wycieraczkę. Spodni nie miałam zamiaru przymierzać więc po napisaniu kilku sms-ów i odczekaniu 7minut opuściłam niezauważona sklep. Spodnie odłożyłam wcześniej na pierwszą spotkaną półkę. Gratulacje dla RAVELa za dobór personelu i jesienną ofertę.