Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Na stacji tłumu nie było. Dwa dystrybutory były wolne, więc podjechałam do jednego z nich, który był akurat "przecierany" przez pracownika stacji. Pracownik na widok podjeżdżającego samochodu odszedł, nie oferując pomocy przy tankowaniu. Po zatankowaniu udałam się do kasy, gdzie zastałam tylko jedno czynne stanowisko, bo przy drugim stała pracownica stacji i prawdopodobnie wprowadzła jakiś towar do systemu. Przed zamknietą kasą stała do góry nogami informacja "przepraszamy kasa zamknięta". Pomimo to, że kolejka liczyła po chwili już 5 osób a Pani nawet nie zerknęła w naszą stronę, o chęci obługi nawet nie spominając. Przy obsłudze klienta stojącego przede mną sprawnie poszło wpisywanie danych do faktury. Kiedy przyszła moja kolej Pan w kasie o mało co nie skasował mnie za tankowanie z innego dystrybutora, ale na szczęście połapał się w samą porę i przeprosił mnie za pomyłkę.