Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przed wejściem sprawdziłem otoczenie sklepu oraz obejrzałam plakaty reklamowe w gablotkach. Otoczenie sklepu było czyste i uporządkowane. Mankamentem jest chyba parking przed sklepem, na którym zmieścić się może jedynie ok.5 aut, kierowcy muszą zachować szczególną ostrożność podczas wycofywania by nie najechać na klientów wychodzących ze sklepu.Po wejściu do sklepu wziąłem koszyk oraz gazetki reklamowe. Rozstawienie produktów pozostawia wiele do życzenia, panuje wręcz rozgardiasz, czasem trudno się zorientować gdzie szukać interesującego nasz produktu, na szczęście obsługa sklepu jest wzorowa - pracownicy zapytani o dany produkt bardzo chętnie udzielają odpowiedzi, zaprowadzą i pokażą gdzie leży szukany produkt , niejednokrotnie sami nam go przyniosą, a jeżeli istnieją podobne produkty różnych producentów zaproponują nam różne warianty z uwzględnieniem ceny i jakości.Ceny produktów były widoczne, nad odpowiednimi produktami.Wybrałem produkty i skierowałam się w stronę kasy. Była otwarta tylko jedna kasa. Kolejka była dość długa. Chwilę potem otworzono drugą kasę. Otoczenie boksu kasowego było czyste i uporządkowane.. Byłem 6 osobą w kolejce. Kasjer przywitał się ze mną, obsłużył mnie i pożegnał zapraszając ponownie. Zaproponował mi płatną torbę jednak nie skorzystałam (miałem mało produktów). Minusem jest zapewne to, że jest tylko jedna kasa obsługująca artykuły monopolowe. Jest to kasa nr. 1 i jeżeli akurat nie jest czynna to dokonujący zakupu alkoholu oraz pozostali klienci oczekujący w kolejce muszą czekać aż kasjerka podejdzie do kasy nr.1, skasuje i rozliczy klienta i wróci do własnej kasy by dalej obsługiwać.