Opinia użytkownika: *****
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Obserwacja dotyczy obsługi reklamacji złożonej drogą mailową. Reklamacja wiązała się z pojawieniem się na fakturze smsa o znacznej wartości, który wg mojej wiedzy nie został przeze mnie wysłany. Sieć Play w pierwszym zgłoszeniu z góry odrzuciła roszczenie o anulowanie opłaty, twierdząc, że taki sms widnieje w systemie informatycznym i to jest wystarczający dowód na obciążenie rachunku. W odpowiedzi na odwołanie ponownie została przytoczona ta sama konkluzja , tym razem potwierdzona niejako szczegółowym badaniem przez dział techniczny. W konsekwencji sprawę zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumentów i poinformowałem o tym sieć Play. Dopiero wtedy dostałem konkretną odpowiedź odnośnie np. odbiorcy wskazanego smsa. Do tej pory sam, na własną rękę ustalałem, jaka firma miała go otrzymać. Wskazana firma nie odnotowała jednak takiego smsa przychodzącego. A w czwartej odpowiedzi sieci Paly wszystko zostało wyjaśnione. Dokładnie sprawdzono odbiorcę i wówczas uprawdopodobnienie wysłania przeze mnie spornego sms nastąpiło w 100%. Gdyby sieć Play od samego początku skorzystała z możliwośći technicznych i danych, które posiada - jakość, szybkość oraz profesjonalizm w obsłudze reklamacji byłaby na zupełnie innym poziomie. Dodatkowo posiłkując się tutaj innym zgłoszeniem przesłanym również do BOKu muszę przyznać, iż kontakt z infolinią odnośnie chęci skorzystania z pewnej usługi objawił niekompetencję konsultanki mnie obsługującej, jak również zawiłość regulaminów (wg. mnie stworzonych w sposób niekorzystny dla Klienta i przede wszystkim nieprzejrzystych) oraz wygodną dla sieci Play strategię, która pozwala zakładać, iż Klienci doskonale znają każdy regulamin i potrafią z niego czerpać odpowiednią wiedzę. Wrażenie całościowe bardzo niekorzystne.