Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: Jestem użytkownikiem/posiadaczem mobilnego łącza Orange Free. Obserwacja dotyczy kontaktów z BOK. W dniu 28.09.2009 zauważyłem znaczne pogorszenie szybkości łącza. Poprzez stronę internetową firmy zgłosiłem reklamację dotyczącą wyżej wymienionego problemu, co było wyczynem gdyż z racji ograniczenia szybkości wykonanie jakiejkolwiek operacja na stronie internetowej Orange graniczyło z cudem. Po prostu zanim łącze przetransferowało dane system stwierdzał, że przekroczono czas połączenia i "wyrzucał" do strony logowania. Po wielokrotnych próbach jednak się udało i dokończyłem procedurę reklamacyjną. I tu cały problem. Odpowiedź z BOK otrzymałem po upływie 31 dni ! Tyle trwała procedura sprawdzenia zasadności mojej reklamacji. W międzyczasie zanim otrzymałem odpowiedź, firma zasypywała mnie sms-ami o treści:"Witamy, Panstwa zgloszenie jest w trakcie realizacji. Poinformujemy o wyniku rozpatrzenia. Pozdrawiamy, Orange." (pisownia oryginalna). Pomimo tego, że odpowiedź była kompletna i rzetelna tak długi czas oczekiwania na odpowiedź wpływa bardzo negatywnie na postrzeganie tej firmy.