Opinia użytkownika: *****
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Do oddziału banku BGŻ udałem się w celu zapoznania się z ofertą ubezpieczeń na życie. Wchodząc celowo sprawiałem wrażenie zagubionego. Jednak głos z najbliższego biurka zaprosił mnie przyjaźnie do rozmowy. Kiedy zacząłem zadawać pytania o szczegółową ofertę tego konkretnego produktu - doradczyni tak się zestresowała, iż początkowo nie potrafiła zrozumieć po co zjawiłem się w placówce, chociaż jasno określiłem produkt, jaki mnie interesuje. Doradczyni posiadała ogólną wiedzę i zarys o produkcie, jednak wszelkie szczegóły, takie jak np. OWU czy ulotka wspomagająca sprzedaż stanowiły wyraźny problem (odszukanie OWU zajęło ok 10min.) W pewnym momencie doradczyni zaczęły trząść się ręce ze zdenerwowania. Pierwsze wrażenie zostalo więc skutecznie przesłonięte odczuciem braku profesjonalizmu. Próbując rozluźnić trochę atmosferę zapytałem o inny produkt, i tutaj również pojawiły sie problemy (doradczyni zaczęła odczytywać z wewnętrznej instrukcji cechy produktu zamiast mówić językiem korzyści i pominąć w pierwszym zdaniu kwestię ceny (w sprzedaży to doradca czeka na pytanie o cenę a nie odwrotnie). Na koniec rozmowy otrzymałem garść dokumentów informacyjnych, o które poprosiłem oraz doradczyni zapisała do mnie kontakt telefoniczny tłumacząc chęcią kontaktu, gdyby przypomniało się jej coś, czego nie powiedziała o produkcie a stanowi istotną wiedzę z punktu widzenia klienta. Było to akurat bardzo sprytne posunięcie i wywarło na mnie pozytywne wrażenie. Co do twardych standardów, wygląd pracowników - ok, jednak wielkość placówki, jej przestronność i czytelność pozostawia wiele do życzenia. Daje się czuć "ścisk" stanowisk, których układ osacza jakby wchodzącą osobę. Bliskość stanowisk przeszkadza w dyskrecji.