Opinia użytkownika: *****
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Obserwacja dotyczy obsługi klientów stacji paliw w dniu świątecznym, kiedy punkty handlowo-usługowe są nieczynne, a więc w warunkach dużego natężenia ruchu kupujących. Stacja paliw była obsadzona obsługą w sposób standardowy, tzn. znajdowało się w niej dwoje pracowników. W niektórych momentach sprawiało to niekorzystne wrażenie, szczególnie w czasie kumulacji klientów o różnych potrzebach (zakupy paliw, zakupy spożywcze, zakupy gastronomiczne). Na szczęście personel potrafił umiejętnie rozdzielać swoje obowiązki, tak aby minimalizować długość kolejki, jaka czasami powstawała (np. kiedy trzeba było dokonać osobistego tankowania LPG lub też przyrządzić posiłek zamówiony przez kupujących). Pomimo tego faktu uważam, iż obsada 3-osobowa byłaby lepszym rozwiązaniem (szybkość obsługi, bezpieczeństwo, odczucia klientów w sensie większego komfortu obsługi). Oferta jeżeli chodzi o asortyment jest w tej sieci stacji paliw bardzo szeroka. Zniechęcają natomiast ceny większości artykułów spożywczych, które wg. mnie są zdecydowanie za duże (nawet biorąc pod uwagę ich sprzedaż porą nocną czy też w święta). Wygląd stacji, a więc standardy twarde obsługi klienta są na odpowiednim poziomie. Strój pracowników- schludny i stosownie dopasowany do wykonywanych obowiązków. Ofertowanie klientów produktami dodatkowymi zgodne z polityką fimry, jednak przy kolejnych, częstych wizytach sprawia wrażenie nachalności. Uśredniona ocena to 3,4 w skali 5 stopniowej.