Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: W każdy poniedziałek robię większe zakupy z reguły na cały tydzień. Dziś wybrałem się do hipermarketu Auchan w Sosnowcu. W placówce panował panował dyskretny chaos związany ze zmianą ekspozycji produktów promocyjnych. Nie przeszkadzał on klientom ponieważ obsługa sprawnie i w ciszy uwijała się ze swoją pracą. Odniosłem wrażenie że w ten "projekt" zaangażowani byli również pracownicy na wyższych szczeblach zarządzania. Byli widoczni. Pani obsługująca kasę sprawnie i bez zbędnego ociągania kasowała i na moją prośbę pakowała zakupione przezemnie zakupy w jak najmniejszą ilość reklamówek. Już w trakcie naliczania zauważyłem jedną niezgodność cenową. Miła Pani w kasie poinformowała mnie że muszę wyjaśnić to w Biurze Obsługi Kienta. Niezgodność: żarówka LED biała - cena na półce 15,99 zł cena na paragonie 19,99 zł. Udałem się do BOK. Klientów obsługiwała jedna pracownica (Alicja - imię z identyfikatora). Dwie następne stały obok rozmawiając ze sobą. Jako że kolejka była dosyć długa poprosiłem aby przyłączyły sie do obsługi kientów. Otrzymałem odpowiedź, że one obsługują punkt kredytowy. Pracownica BOK uznała moja reklamację, zwróciłem towar. Czas jaki poświęciłem na oczekiwanie przy 4 osobach przede mną to 22 minuty. Średnio trochę ponad 5 minut na osobę.