Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Prawie miesiąc temu zamieściłam na portalu „Jakość obsługi” opis mojej prawie rocznej walki z bankiem Millenium, zakończonej całkowitą rezygnacją z usług banku. Na ostatnią złożoną przez mnie reklamację miałam otrzymać pisemną odpowiedź, nie dostałam takiej od dnia opisania zdarzenia na „Jakości obsługi”. Dzień lub dwa po zamieszczeniu tutaj opinii zadzwoniła pani z banku Millennium. Przeprosiła mnie za wszystkie nieprzyjemności, jakie spotkały mnie ze strony banku, poinformowała mnie, że moje wszystkie rachunki i karty kredytowe zostały zamknięte. Powiedziała również, że o fakcie zamknięcia moich rachunków zostanę poinformowana pisemnie. Bardzo się ucieszyłam i uznałam, że jednak jest w tym banku ktoś, komu jeszcze zależy na utrzymaniu dobrych relacji z klientami. I jak widać, ktoś czyta opinie na temat banku. Niestety moja radość była przedwczesna – żadnego pisma z banku nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Dwa dni po tym telefonie złożyłam również pismo w placówce banku w którym również domagałam się pisemnego potwierdzenia zamknięcia rachunków i kart kredytowych. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, chociaż minęło już ponad trzy tygodnie.