Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Dnia 17.10.2009 r.oddałem do reklamacji nawigację samochodową. Przy zdawaniu urządzenia osoba obsługująca zapowiedziała kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu odbioru. W związku z tym, że od dnia oddania sprzętu minęło ponad 14 dni dziś tj 02.11.2009 r. udałem się do serwisu sprzedawcy celem ustalenia czy mogę odebrać nawigację. Jakież było moje zdziwienie kiedy ten sam pracownik w dniu dzisiejszym oświadczył mi, że producent może przetrzymywać moje urządzenie nawet do 4 tygodni. Po wskazaniu na zapis widniejący w karcie gwarancyjnej, który mówi o maksymalnym 14-to dniowym terminie usunięcia usterki pracownik obruszył się na mnie i stwierdził, że to nie on ustala te warunki. Na zakończenie wizyty poprosiłem o wykonanie telefonu do serwisu producenta celem ustalenia jak długo będę musiał czekać na odbiór urządzenia. Pracownik zobowiązał się wykonać taki telefon w dniu jutrzejszym tj. 03.11.2009 r. i obiecał dodatkowo powiadomić mnie o treści rozmowy.