Opinia użytkownika: Grzegorz_345
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Jakiś czas temu zacząłem mieć problemy z Neostradą, która ciągłe się rozłączała. Aby rozwiązać sten problem wypełnilem formularz reklamacji na stronie TP, ponieważ wcześniej sprawdzałem wszystkie przyczyny problemu, które mogły leżeć po mojej stronie (m.in zmienilem modem i formatowałem dysk) Następnego dnia otrzymałem telefon od konsultanta TP, który wyjaśnił mi miłym i rzeczowym głosem, że problem nie leży po stronie firmy tylko gdzieś u mnie, dla potwierdzenia wykonał kilka standardowych testów lini internetowej, której wyniki nie odbiegały od normy. Zapytałem więc, gdzie leży problem a Pan na infolini polecił mi sprawdzić wszystkie kable w domu i wymienić modem jeśli mam zapasowy. Jako, ze wcześniej dokonałem wymiany modemu, sprawdziłem wszystkie kable i okazało się, że jeden z nich byłe w środku przerwany a z zewnątrz nie było tego widać. Przyznam, ze gdyby nie pomoc infolni nigdy sam bym na to nie wpadł. Jak widać na powyższym przykładzie czasem najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze. Pomimo tego wszystkiego co się mowi o TP na swoim przykładzie mogę stwierdzić, że ich pomoc jest jednak przydatna i że potrafią oni zadbać o swojego klienta a szybkośc reakcji jest bardzo dobra.