Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Sklep wyglądał na zadbany i uporządkowany. Wszelkie ulotki znajdowały się w stojakach, a jednocześnie były w zasięgu ręki klienta. W punkcie znajdowały się dwie osoby obsługujące oraz jeden klient, który był przez nie właśnie obsługiwany. Po wejściu do salonu nie zostałam zauważona ani powitana, jednak po wyjściu poprzedniego klienta zaproszono mnie do stanowiska. Konsultantka zwracała się do mnie w miły i kulturalny sposób. Wyrażała się jasno i zrozumiale. Ponadto z zaangażowaniem starała się dobrać ofertę dostosowaną do moich potrzeb, podkreślając korzyści wynikające z przeniesienia numeru do sieci Era. Konsultantka służyła również radą przy wyborze telefonu - zaprezentowała wybrane modele, kilka z nich włączyła, pozwalając na sprawdzenie ich funkcji. W odpowiedzi na moje niezdecydowanie wydrukowała cennik oraz ofertę, abym mogła jeszcze raz przyjrzeć się oferowanym usługom. Zaproponowała również Internet, dołączając kolejną ulotkę do teczki, którą otrzymałam wychodząc. Na zakończenie zostałam mile pożegnana i zachęcona do ponownego odwiedzenia salonu. Gdybym rzeczywiście była zainteresowana ofertą, podpisałaby umowę właśnie w tym salonie.