Opinia użytkownika: Dorota_291
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Orsay zlokalizowany w centrum handlowym Magnolia. Wybrałam się do sklepu-chcąc wykorzystać swoje punkty na karcie Klubu Orsay (upoważniające do zakupów na kwotę 40zł). W sklepie było około 7-10 klientek.Mimo sporej liczby osób na małej powierzchni sklepu zakupy były komfortowe. Skoncentrowałam się na dziale -"sale"-szukając spodni lub swetra.Znalazłam szary sweterek. udała się do przymierzalni. Przy przymieraniach nie było sprzedawcy.Przymierzyłam sweter. Przebieralnia była czyta- z duża ilości wieszaczków co ułatwiło ściągnie wielu warstw odzieży.Lustro było dużo. Niezadowolona byłam ze słabego doświetlenia wnętrza kabiny.Do tego momentu koja wizyta w sklepie przebiegła sprawnie. Schody i wydłużony czas nastąpił w chwili chęci zamknięcia zakupu z mojej strony.Akurat przy ladzie recepcyjnej odbywała się sprzedaż towaru dla jednej z pracownic sklepu. pani zakupiła 4 rzeczy- obsługa trwała około 7 minut. Pracownice rozmawiały ze sobą. jedna drugiej mówiła jak dokonać sprzedaży.potem osoba kupująca przeszła za ladę. Towarzyszyło temu duże zamieszanie.Gdy doszło do mnie okazała się ze proceder trzeba było powtórzyć. Poprosiłam o wydrukowanie bonu- z okazji-liczby punktów na mojej karcie Klubu Orsay.Potem rozklinowanie zakupu-jeden sweterek- tranzakacja i pakowanie łącznie kolejne 7 minut.Czekałam 14 minut na obsługę. To spowodowało moje zniesmaczenie.