Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Potrzebowałam kupić mapę miasta oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o około 200 km. Ponieważ była sobota po południu a mapę potrzebowałam pilnie pojechałam do Empiku, który jest dość dobrze zaopatrzony i czynny w popołudniowych godzinach. Sklep mieści się w dużym, kilku piętrowym budynku i zajmuje cały budynek. W windzie umieszczona jest informacja jakie działy znajdują się na którym piętrze, ale nie umiałam tam znaleźć informacji, na którym piętrze mogą znajdować się mapy. Wysiadłam i zapytałam o to jednego z pracowników. Zostałam dokładnie poinformowana na którym pietrze i w którym miejscu mogę je znaleźć. Połka z mapami była dość obszerna. Osobno leżały mapy zagraniczne, osobno dotyczące Polski. Przejrzałam polskie, ale nie znalazłam tego, czego potrzebowałam. Ponieważ w pobliżu nie było pracowników, a zależało mi na mapie zaczęłam szukać dokładnie. W końcu znalazłam ją wymieszaną z mapami z innego rejonu i schowaną za nie. Poszłam do kasy. Pan, który skasował towar poinformował mnie, że mogę zwrócić towar nieużywany w dowolnym sklepie sieci Empik. Wyszłam zadowolona, bo kupiłam to, czego szukałam. Szkoda tylko, że niepotrzebnie straciłam czas na przekopywanie się przez towar na półce.