Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Salix
Treść opinii: Miałam zamiar zrobić niewielkie zakupy w aptece – chciałam kupić popularne środki przeciwbólowe. W aptece były czysto. Przy wejściu plakaty reklamowe, trochę ulotek. Wewnątrz były dwa stanowiska obsługi. Obsługiwała jedna pani. Przed jej stanowiskiem czekała klientka, ja stanęłam jako druga. Poczułam się bardzo nieprzyjemnie zaskoczona, kiedy okryłam, że obsługująca farmaceutka jest zajęta nie obsługą klientki a składaniem zamówienia w hurtowni. Do tej pory, jeżeli w innych aptekach spotykałam się z sytuacją, że pracownik apteki składał zamówienie w chwili kiedy wchodziła, przerywał i kontynuował w chwili kiedy nie było klientów. Za mną w kolejce stanęła kolejna osoba. Farmaceutka w dalszym ciągu składała zamówienie. Po około 5 minutach przyszła druga pani, stanęła w drugim okienku i zaczęła obsługiwać. Podeszła stojąca przede mną klientka, potem ja, pani skończyła składać zamówienie i również zaczęła obsługiwać klientów.