Opinia użytkownika: Łukasz_193
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: 13 lipca 2009 reklamowałem amplituner, HK AVR 247, zostałem szybko obsłużony i odesłany do domu. Po niespełna miesiącu zaczeło mnie to martwić że nie ma go jeszcze spowrotem. Zadzwoniłem do serwisu, do którego sprzęt został wysłany. Pan oświadczył mi że nie otrzymali żadnego amplitunera z Wrocławia ( takiego modelu) Pojechałem do sklepu i zaczeła sie lawina kłamstw. Pan zakłopotany moim pytaniem o amplituner popatrzył w system, poszedł na zaplecze, wrócił z numerem listu przewozowego i dodał że amplituner wrócił z serwisu bez rozpoznania awarii tzn. nie wiedzieli co sie stało to odesłali. Zadzwoniłem jeszcze raz do serwisu podając numer listu i pytając dlaczego mój sprzęt odesłano nie sprawdzając go, pan mi odpowiedział że nie stosują takich praktyk bo to przecież bez sensu, z czym trudno sie nie zgodzić. Wróciłem do domu bo już nie miałem czasu pytać sie o sprzęt. Po krótkiej chwili zadzwonił do mnie pan z serwisu z informacją że posiadają mój amplituner wysłany 8 sierpnia z Wrocławia, czyli sprzęt przeleżał w sklepie miesiąc zanim ktokolwiek sie nim zainteresował. Sprawa rozbiła sie o powiadomienie dyrektora i centrali o tym co sie stało, w ramach przeprosin dostałem bon zakupowy na 100 zł, czego sie nie spodziewałem, nie było to jednak moim celem i w żaden sposób nie polepszyło mojego nastroju okłamanego klienta. Po powrocie sprawdziłem numer listu, rzeczywiście był to list potwierdzający wysyłkę sprzętu w sierpniu