Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: Po krótkim zastanowieniu gdzie mamy pojechać po plastikowe kubeczki postawiamy udać się do supermarketu Simply. Ostatni raz w tym sklepie byłam ładnych kilka miesięcy temu, jeszcze wtedy nazywał się on ,,Elea,,. Ponieważ nie znam jego rozplanowania i nie mam za bardzo czasu na poszukiwania potrzebnego mi asortymentu, proszę jednego z pracowników, który właśnie rozkłada towar na półce o pomoc w znalezieniu naczyń jednorazowych. Ten mi mówi że są one po lewej stronie i od niechcenia wskazuje ręką kierunek gdzie mam iść.Za jego radą i według wskazówek idę w tamtą stronę, ale coś mi nie pasuje. Przy regale z nabiałem pytam się po raz drugi o jednorazowe naczynia. Pani która również rozkłada towar każe udać mi się na dział chemiczny. Gdy tam docieram nadal nie widzę tego czego poszukuję. Proszę trzeciego pracownika o pomoc. Młody mężczyzna stwierdza że nie wie gdzie są plastikowe naczynia ale postanawia zemną pójść i pomóc mi je znaleźć.Za drugim razem przechodząc koło tego samego regału okazuje się że kubeczki i talerzyki są. Biorę po dwa komplety zestawów i udaję się do kasy. Kolejka jest bardzo duża. Nie pomaga jak widać nawet podział na kasy obsługujące tylko małe koszyk i te które obsługują większe zakupy. Po około 30 minutach nareszcie nadchodzi moja kolej do zapłaty. Klientka przede mną wzięła kwiaty w doniczce które nie miały kodu kreskowego. Kasjerka poszła je wymienić, co zajęło jej kilka minut zanim znalazła i przyniosła właściwe w/ w kwiaty. Przed zeskanowaniem mojego pierwszego produktu, na wszelki wypadek pytam się o możliwość wystawienia faktury. Pani dość obcesowo odpowiada że ona faktury nie wystawia i tak ową dostanę w punkcie obsługi klienta. Nie bez kłopotów wydaje mi resztę z uwagi najprawdopodobniej na deficyt niższych nominałów. Ostatnim moim etapem wizyty w tym sklepie jest wspomniany powyżej punkt obsługi klienta. Znajduje się on tuż przy wyjściu ze sklepu. Czeka przy nim jedna klientka również po fakturę. Po chwili pojawia się pracownik. W między czasie przyjmuje i wydaje on z depozytu onumerowane prywatne wózki i inne torby pozostawione przez klientów. Przed wystawieniem faktury zostaję zapytana czy już kiedyś brałam na tę firmę fakturę. Odpowiadam że nie. Sprzedawca wzywa przez mikrofon kierownika linii kas, kiedy ten się pojawia prosi o pomoc i tłumaczy że musi pozbierać koszyki, iść na stoisko alkoholowe i dodaje jeszcze że był przez chwilę na obsłudze kasy i po prostu nie ma czasu….Wezwana z biura Pani wystawia mi fakturę i nareszcie mogę wyjść ze sklepu. Pracownicy choć ubrani w odzież z logo supermarketu zarówno Elea jak i Simply nie mają tych strojów ujednoliconych pod Konem modelu i kroju. Kasjerka która mnie obsługiwała ubrana było w mocno już zniszczoną i spraną czerwoną bluzę dresową. Dziewczyna która była przy punkcie obsługi klienta miała na sobie granatową, rozpinaną bluzę z polaru. Jej struj był bardzo niechlujny. Na dole z pod tej bluzy wystawała jej bawełniana koszulka, a spodnie w które była ubrana były powyciągane. Całości dopełniały klapki włożone na białe skarpetki. Dodać należy że do bluzy miała przypięty i nieadekwatny do swojego wyglądu znaczek z logo ,,Jakości Obsługi,,. Plakat informujący o pierwszym miejscu zajętym przez sklep w tym programie jest wywieszony również na drzwiach wejściowych od strony parkingu. Logo i informacja o programie ,, Jakość Obsługi,, jest również podana na ostatniej stronie gazetki reklamowej. Dzisiejsze zakupy absolutnie nie potwierdzają iż supermarket Simply jest liderem w swojej kategorii. Bardzo duże kolejki, połowa kas zamknięta. Pracownicy w większości nie skłoni do pomocy, nie sympatyczni i burkliwi. Ich wygląd i prezencja również pozostawia wiele do życzenia. Najwidoczniej zmiana szyldu spowodowała jednocześnie drastycznie poziom obsługi klienta w tym sklepie który na dzień dzisiejszy wymaga natychmiastowej poprawy poprzez sprawniejszą obsługę kasową oraz ujednolicenie ubioru pracowników. Warto być może również stworzyć stronę internetową tej sieci lub przynajmniej dodać odnośnik do niej na stronie www.auchan.pl Który jest właścicielem marki Simply, a poprzednio szyldu Elea, która to de facto zajęła pierwsze miejsce w rankingu Jakoś Obsługi 2008, w kategorii supermarkety.