Opinia użytkownika: Grzegorz_345
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ponieważ kończyła mi się umowa abonencka z siecią Era postanowiłem zadzwonić na infolinie aby dowiedzieć się w jaki sposób moge przedłużyć umowe na nowych zasadach. Konsultantka przedstawiła mi swoją ofertę i wyjasniła zsady na jakich będzie obowiązywała. Po około 10 minutach rozmowy zdecydowałem sie na obonoment i dodatkowo Nokie 5310 XpressMusic za 1 zł. Niestety okazalo się, że w obecnej chwili nie jest ona dostępna. Konsultantka próbowała namowić mnie na wybranie innego modelu przedstawiajać ich wady i zalaty przy okazji wykazujac sie sporą wiedzą na temat telefonów komórkowych, ale ja twardo obstowałem przy swoim. W końcu powiedziała mi, że w następnym tygodniu będą uzupełniane zasoby magazynowe i jeśli wybrany przeze mnie model telefonu znajdzie się w magazynie to natychmiast zostanie dla mnie zarezerwowany a poza tym obiecała, że zadzwoni do mnie celem potwierdzenia transakcji. minęło kilka dni i otrzymałem telefon, że wybrany model telefonu znajduję się w zasaobach magazynowych i po potwierdzeni zamówienia konsultantka zweryfikowała moje dane i powiedziała, że paczka dojdzie mnie w ciągu 2 dni. Przy okazji otrzymałem darmowy pakiet 20 minut do wykorzystania przez okres najbliższych 3 miesięcy w ramach długiego oczekiwania na wybrany telefon. Przyznam, że bardzo podobało mi się zachowanie Pani pracującej na infolini Ery, wykazała się ona pełnym profesjonalizmem i umiejętnie zadbała o swojego klienta a te dodatkow minuty, które otrzymałem były dla mnie miła niespodzianką. Serdecznie wszystkim poecam tego operatora.