Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Bardzo kiepska obsługa, a pracowników jak na lekarstwo. Biegają, noszą jakieś skrzynki, a tymczasem przy kasie dziewięć osób w kolejce. Oprócz płynu do kąpieli i wafelków chciałem jeszcze zakupic dwie butelki wina. Niestety, mogłem czekać i czekać. Dzwoniłem po kasjerkę, ale niestety nikt nie przyszedł. Słychać było tylko dzwonki w całym sklepie. W końcu zostawiłem te dwa wina na ladzie przy kasie koło alkoholi i poszedłem do kasy zapłacić za towar w wózku. Pracownik kasy oczywiście bez identyfikatora. Taśma przesuwjąca towar brudna, a po wyjściu od kasy ułożone w rządku pudełka po owocach, które chyba pwinny być w magazynie. Nastałem się w kolejce, nie kupiłem wszystkiego co chciałem, no a pani kasjerka na moje pytanie dotyczące tego, że nikt nie przyszedł do kasy przy alkoholach głupio mi odpowiedziała, że jest na kasie sama i nie mogła odejść. Tak durnej odpowiedzi dawno nie słyszałem, bo przecież ona nie pracuje w tym Lidlu sama.