Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Sympatyczna obsługa, pukładany i weksponowany towar. Niestety w przymierzalni brudno, kłęby kurzu, pozrywane wieszaki. Myślę, że w takim sklepie tego nie powinno być. Obsługują głównie młodzi ludzie i często zajęci są bardziej sobą niż klientami. Myślę, że prywatne rozmowy można zachować między sobą i nie należy ich demonstracyjnie opowiadać na forum sklepu. Jeżeli chodziło o pokazanie zażyłości między pracownikami, to efekt był odwrotny, bo nie każdy chce słuchać o koleżance, która umawia się z kilkoma kolegami jednocześnie. Przy kasie miło i sympatycznie. Pani proponowała nawet towary z przeceny i promocji, ale nic nie zakupiłem. Brzydki, bo rozwalony długopis do podpisywania płatności kartą kredytową. Na paragonie ten sam napis "dzianina" bez wyszczególnienia czy to sweterek czy bluza. Dla mnie to trochę dziwne, bo przecież paragon drukuje się automatycznie, a klient nie musi znać kodów i numerów. W przypadku zakupu kilku rzeczy o podobne wartości trudno porównać sobie cenę poszczególnych rzeczy. Po wyrzuceniu metki porównanie cen lub powiedzenie komuś ile to, co kupiliśmy kosztowało, praktycznie niemożliwe. No chyba, że ktoś dokładnie wszystko zapamiętuje.