Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: W dniu 31.10.2009 roku dobyłam wizytę w sklepie spożywczym Żabka przy ul. Kopernika w Łodzi. Sklep mieści się blisko ulicy, która jest bardzo ruchliwa. Na zewnątrz sklep był czysty i zadbany. Na szybach sklepu widoczne są naklejki związane z firmą Żabka. Na drzwiach sklepu widoczne są naklejki kart płatniczych oraz godziny otwarcia sklepu. Po wejściu do sklepu wyszła sprzedawczyni z miejsca socjalnego. Nie przywitała się. Ubrana była w zieloną koszulkę polo z logiem firmy oraz jeansy. Włosy miała rozpuszczone. Sklep był mały. Na półkach były poukładane ładnie wszystkie rzeczy z cenami. Oświetlenie sklepu działało poprawnie. Przez okres, w którym oglądałam rzeczy sprzedawczyni cały czas stała w drzwiach z miejsca socjalnego. Byłam jedyną klientką podczas mojej wizyty. Kiedy wybrałam produkt podeszłam do kasy. Byłam pierwsza w kolejce. Sprzedawczyni podeszła i obsłużyła mnie sprawnie i szybko. Rachunek uregulowany został poprawnie. Obsłużyła mnie ta sama osoba, która cały czas stała w drzwiach z miejsca socjalnego. Kasjerka podczas wykonywania swoich czynności nie utrzymywała kontaktu wzrokowego, nie przywitała się ani nie pożegnała się ze mną. Ocena moja z wizyty jest negatywna, ponieważ nie podobała się obsługa w sklepie. Nie zostałam ani przywitana, ani pożegnana. Sprzedawczyni, która stała podczas moich zakupów obserwowała mnie tak jak bym była złodziejką. Jedyną pozytywną rzeczą było to, że sklep był czysty, a na półkach panował porządek.