Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Jedną z najgorszych rzeczy jaką może robić sklep to oszukiwanie swoich klientów. Takiego właśnie procederu dopuszcza się co roku, jak już zauważyłem, hipermarket Auchan. W zeszłym roku złożyłem na piśmie , zażalenie do Punkt Obsługi Klienta na temat stanowiska z owocami. Zauważyłem, że w opisie produktu - grapefruit Pomelo - obok ceny, jako kraj pochodzenia podana była Hiszpania. Natomiast na opakowaniu owocu wyraźnie jest napisane że pochodzi on z Chin. Niestety nikt nie zareagował wtedy na mojej pismo. Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. W tym roku z przykrością zauważam, że sytuacja się powtarza. Market Auchan ponownie postanowił oszukać swoich klientów. Chyba konsument ma prawo do rzetelnej i prawdziwej informacji ? Dlaczego market ukrywa przed nami prawdę ? Czyżby byli świadomi tego jakiej jakości są owoce pochodzące z Chin ? Nie widzę już sensu dalszego pisania do Auchan, jedyną możliwością jaka pozostała, to przesłanie informacji do Urzędu Ochrony Konsumenta.