Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Na jednym z telefonów, które są zarejestrowane na mnie(ale jego użytkownikiem jest moja mama) kończyła się umowa. Udaliśmy się więc do najbliższego salonu Ery, w celu przedłużenia umowy. Parę dni wcześniej byłem w innym salonie Ery w Świdnicy - aby tylko zobaczyć ofertę i sprawdzić ile mam jeszcze czasu na podjęcie decyzji. Tam dostałem jedną ofertę, a w salonie we Wrocławiu drugą - inną, mniej korzystną. Zdziwiony zapytałem, skąd ta zmiana. Pracownica odpowiedziała, że to jest jedyna, jaka była przepisana do mojego konta. Poprosiłem o wykaz telefonów, które są dedykowane do tej oferty. W czasie przeglądania tej listy i modeli telefonów wystawionych w salonie, mama zdecydowała, które z nich chciałaby ewentualnie używać. Okazało się, że żaden z wybranych przez nią telefonów(a preferowała modele z dużymi nadrukami na klawiszach) nie jest dostępny. Na dodatek, nie można ich zamówić. Zapytałem wprost, które z telefonów są dostępne i okazało się, że z długiej listy zrobiły się trzy modele.Mimo wszystko zdecydowaliśmy się na jeden z nich, ale do końca nie byliśmy zadowoleni. Dostępność telefonów jest wielką bolączką w Erze i to nie pierwszy raz spotykam się z tym problemem.