Opinia użytkownika: Grzegorz_345
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Rzadko kupuje buty w firmowych sklepach, ale pewnego dnia postanowiłem wybrać się do Deichamanna i w końcu wydać trochę więcej pieniędzy żeby kupić porządne i trwałe obuwie. Na miejscu wszystko obyło się bezproblemowo. Wybrałem interesujący mnie model obuwia i udałem się do kasy, przy okazji płacenia zapytałem o gwarancje która miała wynosić 12 miesięcy od dnia zakupu. Po około 3 tygodniach noszenia butów zrobiła mi się dziura w podeszwie wielkości monety 5 złotowej. Udałem się więc do sklepu aby oddać obuwie na gwarancje. Sprzedawca po dłuższym zastanowieniu przyjął moją reklamacje i polecił zjawić się za tydzień celem odbioru butów bądź pieniędzy, ponieważ jak twierdził moje obuwie musi być sprawdzone przez specjalistów. W umówionym terminie zjawiłem się w sklepie aby odebrać buty, i jakież było moje zdziwienie kiedy sprzedawca stwierdził, że specjaliści w w naprawie uznali, że moja reklamacja jest bezpodstawna. Na moje pytanie dlaczego otrzymałem odpowiedź, że "chodziłem po niewłaściwych nawierzchniach", a potem sprzedawca przyniósł mi moje buty, które i tak do niczego już się nie nadawały. Próbowałem jeszcze dowiedzieć się co to są "niewłaściwe nawierzchnie" i dlaczego tak naprawdę nie uznano mi gwarancji a sprzedawca powiedział mi tylko, że jak będę się awanturował to wezwie ochronę. Zrezygnowany zabrałem buty i wściekły wyszedłem ze sklepu. Nigdy więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie, nie dosyć że wydałem sporo pieniędzy na buty, które po krótkim okresie nie nadawały się do noszenia to jeszcze nie uznano mi gwarancji i potraktowano jak złodzieja strasząc ochroną. Jednym zdaniem to kpina i żenada.