Opinia użytkownika: Wojciech_7
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Po wybraniu zakupów zmierzam kas. Otwarte były dwie ale na taśmie do wykładania towarów na jednej była tabliczka, że kasa zamknięta,więc kieruję się do drugiej i jedynej otwartej, zaczynam wykładać zakupy i nagle kasjerka informuje,że " proszę podejść do innej kasy bo ja mam właśnie przerwę" Uprzejmie odpowiedziałem,że to jest tylko jedna kasa więc nie mam gdzie iść, z tyłu już było kilku innych klientów zdziwionych tak samo jak ja. Kasjerka, skończyła obsługiwać osobę przede mną i zbiera się do zakończenia pracy. Informuję, że jak to, zamykać kasę jedyną otwartą i to przed nosem kilkunastu klientów. Pani zamknęłą kasę i powiedziała, że poinformuje kierowniczka sklepu aby skierował innego kasjera bo jej właśnie zaczyna się przerwa nie ma zamiaru jej tracić po czym poszła na zaplecze. Wśród "kolejkowiczów" podniósł się hałas, wszystkim spieszy się po zakupach do domu a tutaj kasjerka odchodzi. Po kilku minutach wraca obrażona kasjerka wraz z drugą kasjerką i ostentacyjnie pokazując swoje niezadowolenie rozpoczyna swoją pracę. Uważam, że każdemu należy się przerwa jednak menager/kierownik powinien w jakiś rozsądny sposób zaplanować.