Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Oriflame
Treść opinii: Byłam w oddziale firmy w Katowicach odebrać zamówione kosmetyki mojej mamy, która jest konsultantką Oriflame. Lokal z zewnątrz uporządkowany – trochę rozkopany parking i chodnik, chyba jeszcze w trakcie urządzania parkingu, Oriflame jest w tym miejscu od niedawna. Lokal wewnątrz urządzony bardzo przyjemnie. Jasne kolory, dużo stolików przy których można by posiedzieć i porozmawiać o interesach. Szkoda, że przy stolikach są stołki barowe, wysokie i niewygodne do siedzenia, a dla osób starszych i mniej sprawnych ruchowo trudno dostępne. Sporo stanowisk obsługi. Podeszłam do recepcji odebrać paczki. Pani za ladą żuła gumę. Przy ladzie stały dwie konsultantki. Stanęłam za nimi. Pani żująca gumę zawołała do mnie „Słucham”. Podeszłam, podałam jej karty konsultantek i powiedziałam ile paczek mam do odbioru. Z trzech paczek, po które przyjechałam dwie znalazły się od razu, jedna jakoś się zapodziała i ciężko było ją znaleźć. Pani upewniała się kiedy paczka była zamawiana i w jaki sposób (przez internet). W końcu zguba się znalazła, odebrałam produkty. Wcześniej mama otrzymała informację o promocji w Oriflame, która była bardzo nieprecyzyjnie sformułowana, więc uznałam, że skoro jestem w firmie, mogę spróbować się dowiedzieć, o co dokładnie chodzi w promocji. Kiedy zapytałam o promocję, pani żująca gumę wzruszyła ramionami. Na szczęście obok znajdowała się inna pani z obsługi, wyjaśniła mi, że owszem, zna i rozumie ten problem. Starała się pokazać mi w jaki sposób ze źle i mylnie ułożonej oferty (oferta dla konsultantów dawana klientom jako oferta dla klientów, niemożliwa do spełnianie przez konsultantów) można spróbować uzyskać korzyść. Robiła to w sposób życzliwy, miły i czułam, że starała się mi pomóc.