Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W związku z nadejściem chłodu wybrałem się z córką na zakupy do Deichmanna aby zakupić obuwie zimowe. Po wejściu do salonu można było zauważyć niezbyt duży ruch. Od razu po wejściu zostaliśmy przywitani przez pracownicę salonu. Po około 4 minutach od momentu rozpoczęcia oglądania oferty podeszła do nas pracownica i zaoferowała pomoc. Po przedstawienie czego poszukuję, pracownica zaprezentowała 2 różne modele. Po kilku minutach zdecydowałem się na jedną z prezentowanych par i poinformowałem o tym pracownicę. Po otrzymaniu tej informacji, pracownica zaprosiła do kasy, gdzie nas obsłużyła. Podczas finalizowania zakupów, pracownica zaproponowała środek konserwujący i poinformowała jak zakupione obuwie należy konserwować abyt jak najdłużej służyły. Obsługa w salonie jest otwarta na klientów. Widać chęć udzielenia pomocy. Brak odczucia, że obsługują klientów bo muszą.