Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Celem mojej wizyty było oczywiście kupno butów - tym razem zimowych. Doświadczenie i częste wizyty w tym sklepie nauczyło mnie, że nie ma co liczyć na pomoc. Panie owszem, zajęte pracą - rozkładają buty na półkach (i to się chwali). Tylko po co rozkładać towar, który nie będzie chętnie kupiony jeśli klient nie będzie dobrze obsłużony. Dobrze obsłużony to za dużo powiedziane - niech ktoś mu chociaż w tym sklepie "dzień dobry" odpowie.W tym sklepie człowiek czuje się "zagubiony"> Zero pomocy, dużo butów, dużo rozmiarów i trzeba w tym wszystkim "kopać" samemu i walczyć z tymi pudełkami. Jedną ręką sięgasz, drugą starasz się przytrzymać inne żeby nie spadły. I kiedy obsługa to zobaczy podchodzi ktoś w końcu z grymasem pretensji na twarzy. Wizytę w tym sklepie polecam tylko wytrwałym. Mnie nie zdarzyło się jeszcze tam nic kupić choć zawsze wracam tam z nadzieją, że może akurat tym razem ktoś pomoże mi w wyborze. Niestety za każdym razem to samo rozczarowanie - ignorancja, przez którą odechciewa się zakupów.