Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Po wejściu do Banku pierwsza rzecz jaka rzuciła mi się w oczy to brak wskazówek jak należy się poruszać po budynku, żeby załatwiać interesujący Cię temat. Ale kiedy zapytałam personel, gdzie mogę uzyskać odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, panie grzecznie pokierowała mnie do pokoju na piętrze podając numer pokoju. Jako klienta ucieszył mnie widok, że w przed pokojem nikt nie czeka. Duży minus zaraz na wejściu do pokoju. W pokoju siedzą dwie panie. Jak weszłam i powiedziałam dzień dobry nikt mnie nie zaprosił dalej i to ja zapytałam do której pani mogę podejść. Już przy biurku wszystko poszło szybko. Pani była bardzo miła i kompetentna. Odpowiadała na zadane przeze mnie pytania a na pytanie, które nie umiała odpowiedzieć obiecała że się dowie i do mnie oddzwoni. Na drugi dzień tak jak byłyśmy umówione zadzwoniła i odpowiedziała mi na pytanie. Przy czym wykazała bardzo dużo zrozumienia dla moje sytuacji i miałam wrażenie że naprawdę chce mi pomóc.Dla mnie duży plus.