Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Teraz żółte koszulki w które ubrani są pracownicy RTV AGD kojarzą mi się z szukaniem klientów w katach i na suficie. Kręciłam się po sklepie z kwadrans, szukając kontaktu wzrokowego z jakimkolwiek sprzedawcą. Gdy już w końcu jakiegoś złapałam i zadałam konkretne pytanie w sprawie mini wieży miałam wrażenie że mówię w obcym języku i mój rozmówca mnie nie rozumie. Gubił się, był niespokojny, mówił nieskładnie, nie miał za bardzo pojęcia o sprzęcie który stał na półkach, o jego parametrach i cechach. Sama musiałam przeczytać informacje o sprzęcie by dowiedzieć się czy tego konkretnie modelu szukam. Sprzedawca konsultował się w sprawie sprzętu z kolegą, zadając mu podstawowe pytania, rozmawiał z innymi klientami, odwracając się ode mnie plecami lekceważąco. Obsługa żadna, budząca wiele do życzenia.