Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: Gekon
Treść opinii: Na stronę internetową "Gekona" trafiłem w sposób przypadkowy, poszukując w sieci sklepu oferującego gry na konsolę Xbox 360. Ich oferta wydała mi się ciekawa z powodu atrakcyjnych cen oraz możliwości zakupu używanych gier, których nie można już dostać w normalnym obiegu. Do zakupu jednego z oferowanych tytułów skłoniła mnie również mnogość pochlebnych opinii na temat "Gekona" które znalazłem na forach poświęconych programom na konsole. Zamówienie produktu przebiegło bez problemów - strona internetowa sklepu została zaprojektowana w sposób intuicyjny i nawet osoba nie mająca wcześniej do czynienia z zakupami w sieci poradziłaby sobie bez żadnych kłopotów. Po otrzymaniu maila potwierdzającego zamówienie i wpłaceniu pieniędzy na wskazane konto pozostało czekać na przesyłkę. Po 2 dniach od złożenia zamówienia zostałem poinformowany o braku produktu w magazynie i konieczności anulowania zamówienia. Od tego właśnie momentu rozpoczęły się moje problemy z "Gekonem". Obsługa sklepu, która tak sprawnie przyjęła zamówienie była wyraźnie niechętna do zwrotu moich pieniędzy. Po 3 dniach od anulowania zamówienia i braku jakiejkolwiek reakcji ze strony obsługi sklepu postanowiłem skontaktować się z nimi telefonicznie. Rozmowa przebiegała w dość sympatycznej atmosferze, a Pan z drugiej strony słuchawki obiecał przelać pieniądze jeszcze tego samego dnia, tłumacząc opóźnienie dużym nawałem pracy. Niestety nie był to moja ostatnia rozmowa telefoniczna z obsługą "Gekona". W ciągu następnych kilku dni kontaktowaliśmy się jeszcze dwukrotnie, a ja musiałem wysłuchiwać kolejnych wymówek pracowników sklepu. Wreszcie, po 1,5 tygodnia czekania pieniądze znalazły się na moim koncie, ale pozostał duży niesmak. Jestem pewien, że więcej nie dam się skusić nawet na najbardziej atrakcyjną ofertę tego sklepu, a swoim znajomym z pewnością go nie polecę.