Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sieci Plus Gsm, której jestem abonentką od 5 lat. Jestem uzytkownikiem tzw. Simpusa czyli zdecydowałam się na ofertę na kartę. Nie jestem "gadżeciarą", więc nie kręcą mnie nowe telefony, które sieć rozdaje za 1zł. w zamian za wykup abonamentu. Telefon ma slużyć mi tylko do kontaktu ze światem, więc Simplus całkowicie zaspakaja moje potrzeby odnośnie połaczeń, dzięki czemu mam o jeden rachunek do zapłaty, o którym muszę pamiętać mniej. Plusem tej oferty jest to, że można aktywowac szereg pakietów dzięki czemu zarówno rozmowy jak i smsy wychodzą bardzo tanio. Osobiście korzystam od dluższego czasu z opcji *106#. Kod ten, pozwala aktywować 5 numerów w sieci Plus, z którymi rozmawiam przez miesiąc za 5gr. za minutę. Aktywacja jednego numeru wynosi 2,5zł, więc jest to naprawdę atrakcyjna oferta. Zasięg tej sieci jest kiepski, ponieważ już kilkadziesiąt kilometrów od Warszawy (np. w Białobrzegach) trudno go złapać w niektórych miejscach. Z obsługą sieci Plus staram się nie kontaktować jeśli nie muszę. Prawdziwym wyzwaniem jest uzyskanie informacji w telefonicznym biurze obsługi klienta. Uzyskanie połączenia z numerem 2601 graniczy z cudem. Pewnego dnia postanowiłam zmierzyć czas jaki musi minąć od połączenia z automatem do połaczenia z konsultantem. 20 minut z zegarkiem na ręku. Już samo to odstarasza mnie od zakupu telefonu na abonament (wiekszości operatorów wlaśnie na takich klientach zależy). Niestety jak bym potrzebowała informacji odnośnie np.zbyt wysokiego rachunku, lub jakiegokolwiek problemu, to wpadlabym w niesamowitą furię czekając na polączenie z konsultantem. Ponadto doładowując regularnie co miesiąc telefon nominałem od 30zł wzwyż otrzymuję dodatkowo 10% gratis. Jestem bardzo zadowolona z opcji, którą wybrałam.