Opinia użytkownika: Małgorzata_197
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię ERY, w celu zapoznania się z ich ofertą przedłużającą umowę. Interesowała mnie oferta z telefonem. Pan przedstawił mi dość sprawnie i klarownie ofertę. Zaproponował abonament najbardziej korzystny dla mnie, biorąc pod uwagę poprzednie rachunki i ilość wykonywanych połączeń. Kiedy wysłuchałam informacji, podjęłam decyzję co do mojego wyboru. Pan miło poinformował, że telefon w ciągu 4 dni roboczych dotrze do mnie. Czekałam więc od poniedziałku do piątku. W piątek zadzwoniłam ponownie i spytałam gdzie mój telefon. Pan odpowiedział, że nie ma telefonu w magazynie i że być może będzie dopiero w środę. Zdenerwowałam się. Była mowa o 4 dniach roboczych. Na to Pan odpowiedział mi, że firma ma czas do 20 dni roboczych, o czym nie byłam wcześniej poinformowana. Bardzo mnie zniesmaczył ten brak szacunku do klientów, brak informacji i komunikowania się. Przecież zawsze można zadzwonić do klienta i poinformować go o tym, że telefon będzie trochę później.