Opinia użytkownika: Małgorzata_197
Dotycząca firmy: Kosmyk
Treść opinii: Wybrałam się do Panoramy w celu zakupu farby do włosów. Trafiłam na stoisko z profesjonalnymi kosmetykami do włosów KOSMYK. Gdy weszłam do sklepu, sprzedawczyni nawet się nie uśmiechnęła, nie mówiąc o przywitaniu się ze mną. W sklepie było czysto i nie rzucał się w oczy jakiś przesadny bałagan. Zaczęłam oglądać albumy z kolorami farb do włosów. Pani łaskawie zapytała co podać. Powiedziałam, że szukam jakiejś farby do włosów niedrogiej. Podała mi katalog. Długo szukałam, próbowałam się poradzić który brąz wybrać, ale pani tylko wzruszyła ramionami. Wybrałam więc sama kolor i poprosiłam o farbę. Pani podała mi tubkę i spytała czy chcę wodę utlenioną do farby. Zapytałam czy jest konieczna? Odpowiedziała, że tak. Potem dopiero zorientowałam się, że sprzedała mi o jedno opakowanie wody utlenionej za mało - były potrzebne 2 buteleczki do przygotowania całej farby. Na drugi dzień postanowiłam, że wrócę do sklepu i dokupię brakującą wodę. Po drodze zmieniłam zdanie i postanowiłam zamienić farbę na jakąś droższą. Z takim pomysłem weszłam do sklepu i zaproponowałam zamianę. Pani z miną cierpiętnika powiedziała, że takich rzeczy nie robią, ale ... Znowu zdawało się, że robi mi łaskę. W mig się rozmyśliłam. Zakomunikowałam pani, że rezygnuję z zakupów i poprosiłam, żeby oddała mi pieniądze. Tego było już dla pani za wiele. Popatrzyła na mnie zabijającym wzrokiem i oświadczyła, że w ich sklepie nie ma zwrotów. Powiedziałam jej, że mam 3dni na oddanie towaru, ale ona na to, że w tym sklepie obowiązują inne zasady - nie ma zwrotów. Po mojej powtórnej prośbie rozwścieczona oddała mi 26zł i zaczęła mówić coś bez ładu i składu, że ja się tak długo zastanawiałam i że to są profesjonalne farby. nie bardzo zrozumiałam, co to miało do rzeczy. Podziękowałam i wyszłam. Wiem, że choćby nie wiem jakie profesjonalne farby i za jaką cenę by nie były, moja noga więcej w tym sklepie nie postanie! I przestrzegam innych przed nim, ponieważ pani jest bardzo nie miła i nie potrafi doradzić. A potem po tak niefachowej "obsłudze" ma pretensje, że klientki się rozmyślają.