Opinia użytkownika: Ewa_419
Dotycząca firmy: Kangurek
Treść opinii: Supermarket "Kangurek" jest miejscem, gdzie bardzo często robię zakupy wybranych artykułów spozywczych, m.in z uwagi na posiadaną kartę rabatową. generalnie robienie zakupów nie sprawia wiekszych problemow, personel jest w miare kompetentny. Ostatnio natomiast pojawil się problem z oddawaniem butelek po piwie. Ponieważ w tym sklepie roznież kupuję piwo, uważalam ze oddanie pustej butelki nie będzie stanowilo zadnego problemu, jakiez było moje zdziwienie, gdy chcąc oddać butelki (przy okazji robienia innych zakupów, ale nie kupowałam piwa) kasjerka zażądala ode mnie okazania paragonu , swiadczącego o tym, ze wcześniej kupilam już piwo w tym własnie sklepie. Wyraziłam zdziwienie, tym bardziej, ze w na terenie całego sklepu nie ma żadnej informacji mowiącej o tym "nakazie". Poprosilam kasjerkę o okazanie przepisu prawa, nakazującego mi noszenia paragonu w celu zwrotu pustych butelek. Oczywicie sklep nie posiadał zadnego uzasadnienia sowjego "wymysłu" i kasjerka, acz bardzo niechętnie przyjęła ode mnie puste butelki. Podobna sytacja powtórzyla sie jeszcze raz, równiez jednak butelki zostały przyjete. Dla porządku wszystkie okoliczne sklepy nie robia żadnych problemów z przyjmowanie butelek. Druga sprawa, która miała miejsce we wrześniu( nie umiem podać dokładnej daty) dotyczyła zapytania ekspedientki , czy sklep nie mógłby w ramach rozszerzenia asortymentu firmy, której produkty są już w sklepie - dotyczyło jednego z gatunkow herbaty. Uzyskalam odpowiedź, ze tej pani ta sprawa nie intersuje, ale jak chce to moge przyjśc nastepnego dnia do godz. 16 i zgłosić ten mój problem kierowniczce, to może ja to zainteresuje. Niestety nie skorzystałam z "dobrej rady" ekspedienki, a po swoją ulubiona herbatę chodze do konkurencyjnego sklepu.