Opinia użytkownika: Katarzyna_1222
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kończyła mi się umowa z Orange na telefon. Jak zawsze konsultanci dzwonia z nowymi ofertami- przygotowanymi specjalnie dla nas ( brednia). Analiza potrzeb klienta mozna powiedziec- zerowa. Proponuja mi tańsze rozmowy w tych godz co jest mi to zupełnie nie potrzebne. Łatwiej by było jak by się wprost zapytali. Proponują mi model telefonu jaki mnie nie interesuje. Jak sama zapytałam jakby wyglądała oferta przy zakupie Noki N95- usłyszam, ze to bedzie bardzo droga oferta( czytaj nie stać Pani). Nie wytrzymałam i sie pożegnałam. Za jakiś czas dzwoni kolejna konsultantka. Oczywiście nie poinformowana o tym jak do tej pory wyglądał mój abonament. Z chwilą gdy przedstawiła mi ofertę ( specjalnie dla mnie- stałego klienta) z ceną telefonu na abonament powiedziałam, że ta cena nie jest dla mnie atrakcyjna bo w inetrnecie mozna kupic ten sam model za nizsze pieniądze, kazała mi sobie go tam zakupic. Rozłączyła się. Brak słów. Standardowe schematy rozmowy nie maja nic wspólnego z dobrą sprzedażą. Nie ma nic gorszego od tego gdy trzeba słuchać monologu sprzedawcy. Dobry sprzedawca powinnien wiecej słuchać i wyciągać wnioski a na pewno wiecej sprzeda