Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: W środowe popołudnie postanowiłem odwiedzić placówkę Lukas Banku celem dokonania wpłaty na rachunek. Pierwsze wrażenie było piorunujące, mianowicie w lokalu oprócz doradców nie było żądnego klienta, a co za tym idzie żadnej kolejki. Zaraz po wejściu przywitała mnie uśmiechem Pani doradca pytając czy wstąpiłem w sprawie obsługi konta czy może kredytu. Po ustaleniu że chodzi o konto skierowała mnie do stanowiska obok. Tam przywitała mnie kolejna Pani, brunetka ale już zmniejszym zaangażowanie, dało się wyczuć w jej głosie i gestach znudzenie. Mimo to zostałem obsłużony sprawnie. Otrzymałem poprawne potwierdzenie wykonanej operacji. Owa placówka była była utrzymana w czystości i porządku. Tak więc oprócz znudzonego doradcy nie mam zastrzeżeń.