Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Była to moja pierwsza wizyta w oddziale Polbanku i mam bardzo pozytywne odczucia. Lokal jest położony w dobrej lokalizacji, łatwo dojechać, dojść pieszo i nie ma problemu z parkingiem dla osób z samochodem. Osoby niepełnosprawne także nie będą miały trudności z dotarciem do placówki. Lokal jest czysty, wnętrze ciepłe - sprawia wrażenie miejsca przyjaznego i profesjonalnego, na co zwracają uwagę dominujące kolory - biały, niebieski, czerwony, żółty. Placówka czynna jest od 9.00-17.00. Obsługa jest miła, uśmiechnięta, życzliwa i chętna do odpowiedzi na każde pytanie klienta. Pracownicy nie boją się trudnych pytań, starają się uspokoić klienta w razie potrzeby i dokładają wszelkich starań, aby bardzo szczegółowo wyjaśnić sporne lub niezrozumiałe kwestie. Zauważyłam to podczas dwugodzinnej obserwacji, dlatego sądzę, że to nie przypadek, tylko profesjonalizm i kultura organizacyjna pracowników tego banku tak dobrze wpływa na klienta. Personel jest czysto i elegancko ubrany, makijaż każdej z pań jest delikatny i subtelny. Oferta banku jest porównywalna do innych oddziałów bankowych, jednak na uwagę zasługuje rachunek oszczędnościowy bez limitu oraz kredyt hipoteczny. Kredyt hipoteczny udzielany jest w walucie obcej: euro i frank szwajcarski, a także w złotych polskich. Zdolność kredytowa nie jest zbyt wygórowana i warunki umowy są przystępne dla klienta, ponieważ nie trzeba płacić za rozpatrzenie wniosku, jeśli nie skorzysta się z ubezpieczenia np. od utraty pracy, to bank nie podnosi swojej marży, jak to często ma miejsce w innych bankach. Na decyzję czeka się krótko, a cały proces formalny dotyczący załatwienia i wypłaty kredytu hipotecznego trwa średnio 3 tygodnie. Udzielane informacje i obsługa są na wysokim poziomie bez względu na zamożność klienta oraz to czy załatwiamy czy już załatwiliśmy np. kredyt. Gorąco polecam.