Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: dzisiaj byłam w banku pko.upzrejma pani w przy ladzie widziala ze nie wiem gdzie dokladnie isc( zresztą nie miala klienta) i poprosila mnie do siebie.moje pytania nawiązywały do założenia i likwidacji konta w tymze banku.pani była bardzo cierpliwa na brak wiedzy z mojej strony.wszystko mi wytłumaczyla z kazdym szczegółem.arkusze do wypelnienia przy likwidacji tez chcialam zobaczyc.oczywiscie pani mi je pokazala i wytłumaczyla gdzie i co trzeba wpisac.byly zwroty grzecznosciowe typu dziendobry i dowidzenia. panie przy kasie tez byly uprzejme-tam natomiast moglam dowiedziec sie czegos na temat lokaty 3miesiecznej.tu z kolei mile zaskoczenie poniewaz pani siedząca przy ksie jescze sie do mnie usmiechnela-czego nie bylo u pani przy ladzie.powinno to byc nawet z racji tego,ze mniej interesantów jest przy ladzie niz przy kasie.troche dziwne ustawienie kolejki,ale przynajmniej jest leoiej,że jest jedna kolejka-ludzie sie nie kłócą o kolejność podchodzenia do kas.w pomieszczeniu gdzie są kasy czysto i schludnie.informacje o np kierunku kolejki i korzystaniu wplatomatu widoczne dla klientów.ogólnie jestem zadowolona z obsługi interesantów w tym banku.